Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Sebelum ni siapa yang bila nak beli bendi ja, hampa pi patahkan hujung bendi? Haaa mengaku cepat! Heheh…naya lah kat penjuai sayoq kalau hampa buat lagu tu tapi tak jadi beli.

Bendi ni sedap dimakan hat muda. Kalau hat dah tua, jenuh ceq oi nak mengunyah. Kunyah punya kunyah punya kunyah, tak jugak hancoq-hancoq. Jom CikDyg nak share dengan hampa cara nak pilih bendi yang muda tanpa perlu patahkan hujungnya.

Hampa belek ja pangkal bendi tu, kalau ada lubang maknanya bendi tu dah tua. Hampa kena pilih hat tak berlubang, hat tu lah bendi muda yang dicari-cari.

Jadi, lepaih ni hampa dah tau dah cara pilih bendi yang “berhemah” gituuu. Janganlah aniaya penjuai sayoq noh, kesian kat depa kalau bendi rosak lepaih tu orang lain pun takmau beli dah.

SEMOGA BERMANFAAT!

Kongsikan Artikel Ini

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Dapatkan Tips Resepi Terkini Dari Kami

Masukkan email anda di bawah

Tinggalkan Komen Anda Di Bawah

© Hak Cipta Terpelihara 2020

Dibuat Dengan ❤ oleh EasyBakeLab